נתניהו מכין את הקרקע: "משימת חלוקת התיקים לא פשוטה בכלל"

    אברהם זילבר No Comments on נתניהו מכין את הקרקע: "משימת חלוקת התיקים לא פשוטה בכלל"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו מתקשה להרגיע את 30 הח"כים שבמפלגתו: "משימת חלוקת התיקים היא 'לא פשוטה', אך הרבה יותר קלה מאשר לחלק תיקים באופוזיציה" אמר נתניהו בישיבת הסיעה.

    נתניהו מנה בפני הח"כים את השלל שנשאר בידי הסיעה "בממשלה הבאה יישארו בידי הליכוד תיקים בנושאים מרכזיים בניהול המדינה דוגמת החוץ, הביטחון, הרווחה ועוד. "בממשלה הזו יש יותר תיקים לליכוד והיא עדיין תהיה יותר קטנה מהממשלה הקודמת", טען והוסיף כי יפעל להורדת מחירי הדיור ויוקר המחיה. "נעשה את כל זה למען כל אזרחי ישראל, גם אלה שלא בחרו בנו".

    נתניהו התייחס למאמצים לחלוקת התיקים בין חברי הליכוד, והוא נתן ביטוי גם לכניסתם של חברי כנסת רבים לשורות סיעתו. "בימים אלה אני פוגש כל אחד ואחת מכם אפשר לומר שזה לוקח הרבה יותר זמן מהכנסת הקודמת, וטוב שכך." אמר נתניהו והמשיך

    "יש לי משימה לא פשוטה, איך לחלק את התיקים לכל כך הרבה חברות וחברי כנסת מצוינים, ואני לומד להכיר כמה מהחדשים, עם סיפורי חיים מדהימים. לכן המשימה הזו היא לא פשוטה, אבל היא הרבה יותר קלה מאשר לחלק תפקידים באופוזיציה". בכך ניסה להוריד את מפלס המתח בקרב חברי הסיעה וגם לשגר עקיצה קלה לבוז'י הרצוג.



    0 תגובות